Inceputul Cherie & Mihaela-realizarea blogului

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

5


Am ajuns la al 10-lea episod. Imi dai voie să fac un blog cu aceste conversatii? Facem un blog cu 10 postări, La fiecare postare trec ce spun eu si ce răspunzi tu. Şi la fiecare postare facem comentarii. Pe blog punem 2 autori asa ca să poti modifica si tu şi eu blogul. Se poate? La blogspot se poate….Cred că asa voi învăţa şi eu să lucrez cu wordpress. Nu prea ştiu…. Hai sa facem un blog în comun!

Chiar e o idee bună să faci un blog cu conversațiile ăstea. Sunt curioasă dacă se vor găsi cititori și comentatori. Sunt chiar foarte curioasă ce vor comenta.

Ocultismul e doar o seducție, doar o contrafacere a puterilor pe care Dumnezeu le-a prevăzut pentru cei care-L vor sluji. De ce te-ai mulțumi doar cu un surogat? de ce să-l lași pe Satan să aibă câștig de cauză? de ce să lași ca jertfa lui Isus să fie inutilă pentru tine?
Ceea ce spui îmi amintește de ce am experientat eu atunci când L-am întâlnit pe Isus – aceeași voce interioară care-mi spunea: n-ai nicio șansă, e prea târziu pentru tine…. și uite că acum sunt liberă!
Dacă te naști cu anumite capacități paranormale. ele nu reprezintă altceva decât începutul unei judecăți descrise în Biblie… și e clar că părinții, bunicii, stră-bunicii sau toți împreună au practicat ocultismul. Și e și mai clar că în familiile respective există tot soiul de chestii ascunse – morți premature, handicapuri fizice sau mentale etc.
Oricum nu te lăsa amăgită (mințită) că nu mai ai nimic de făcut sau că nu vrei să faci. E clar că lupta nu va fi ușoară însă nu uita că jertfa lui Isus e suficientă ca să fim eliberați. chiar dacă am fi făcut pacturi scrise cu satan (știu că nu e cazul, am vrut doar să accentuez afirmația mea )
Eu în locul tău m-aș ruga să fiu ajutată ca să mă pot ruga , să fiu ajutată să pot crede.
O ultimă chestie legată de judecată. Consider că nu m-am îndepărtat de ceea ce prevede Biblia. Nu avem dreptul să-i judecăm pe ceilalți prin prisma gândirii noastre, ci doar să judecăm prin prisma Cuvântului. Eu asta am încercat să fac, adică nici să nu judec (ceea ce consider a fi o eroare) dar nici să o fac în numele meu. Cuvântul este cel care judecă.

mihaela

Posted in: conversații