Episodul 5-Mihaela

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

0


ca sa continui cu definirea termenilor. Isus vorbit in parabole, iar evreii religiosi care-l ascultau n-au inteles nimic. Doar discipolilor le-a explicat sensul parabolelor. Se pare ca acest lucru e valabil si azi. Daca esti aproape de Isus asa cum au fost ucenicii lui (renunti la tot pentru a-L urma) pricepi ce vrea sa spună, dacă nu degeaba ai un intelect peste medie ca tot nu pricepi nimic. Pentru mine asta înseamnă discipol.

Ce spui tu despre sectanți e iarasi relativ. Daca ai trai in Canada sau SUA ai vedea ca ortodocsii sunt considerati sectanti. cel putin aici sunt asimilați cu musulmanii

Centrul Evangheliei este învierea lui Isus. Faptele bune și respectarea poruncilor vin abia pe urmă. Nu vreau să le minimizez rolul ci doar sa spun ca nu numai crestinii (practicanti sau nu ) le consideră ca fiind pozitive – ele nu identifica un individ ca fiind crestin, ci doar un individ care incearca sa respecte anumite legi morale care au fost scrise (de către Dumnezeu -zice Biblia) în inima lui.

Sigur că suport să-mi spui ce crezi tu – crede-mă că te înțeleg foarte bine că… nici eu nu eram departe de ceea ce scrii tu cu patru ani în urmă. Nici eu nu credeam că Isus a înviat, credeam că a fost o iluzie colectivă, sau doar un basm cu zâne . Oricum apreciez sinceritatea… dacă nu spunem ce gândim ce rost are să discutăm, nu? Să nu crezi că mă poți șoca cu ceva … eu nici nu-mi lăsam soacra să pomenească cuvântul Dumnezeu în fața copilului meu, atât de îndârjită eram

Dacă spui că Isus a suferit o moarte clinică înseamnă că toată religia este o înșelătorie, că e bazată pe o minciună… și totuși sunt o mulțime de vieți transformate (printre care și a mea). Ce crezi despre asta?

cu drag,

mihaela

Posted in: conversații