Despre ce este o „secta”-Cherie

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

0


 

Dupa ce dictionar iei tu definitiile? De pe DEX, adica internet, Google, rezulta:

SÉCTĂ, secte, s. f. Comunitate religioasă desprinsă de biserica oficială respectivă; p. ext. grup (închis) alcătuit din adepții unei doctrine (filozofice sau politice).

Pentru mine Dumnezeu este o entitate complet diferită de ceea ce numim noi fiinţă. Poate este incorect să o numesc entitate deoarece oamenii au o concepţie formată despre acest termen..

In acest caz trebuie să definesc termenul de entitateŞ

ENTITÁTE s.f. Ceea ce constituie esența, existența unui lucru; conținut de sine stătător. [Cf. fr. entité, lat. entitas < ens, entis – existență].

Eu cred ca universul se comportă ca o entitate logică. Sistemele solare, planetele, stelele, sunt elemente in acest univers asemeni mainilor sau ficatului într-un organism uman iar oamenii nişte… să zicem celulele de sânge care alimentează organele acestui univers deoarece, zic eu, noi avem sarcina de a călători între sistemele solare si a duce informaţia vieţii.

Nu ştiu dacă am fost înţeleasă. Dacă nu, atunci să fac o altă explicaţie mai puţin exactă, dar folosind alţi termeni, mai uşor de acceptat de cineva care nu simte ca mine. Eu mă simt permanent în legătură cu o supă universală la care sunt conectate toate fiinţele de pe pământ inclusiv cei care au murit. E partea mea secretă despre care vorbesc doar cu prietenele ca fiind senzaţia de Dumnezeu şi doar cu acele prietene care înţeleg această senzaţie şi au impresia că o simt şi ele la fel ca mine.

Nu dezvolt acest subiect, dar pentru mine este o locaţie mult mai plauzibilă pentru Dumnezeu decât evazivul şi biblicul ”în cer” si mai ales de termenul de fiinţă care se întrupează ca să mă înţeleagă cănd de fapt m-a creat…. Tu cum îl simţi pe Dumnezeu?.
Cherie

Posted in: conversații