Ce inteleg eu, Mihaela-Mihaela

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

0


Incerc să pun în cuvinte ceea ce am înțeles din mesajul tău.

Noi am fi niște anexe ale entității? la fel cum sunt mâinile, sau ochii noștri? sau sângele? dacă (anexele) fac parte din entitate nu ar trebui să aibă o conștiință proprie, nu? Și totuși noi avem conștiință proprie, deci după mine varianta asta pică.

Sau crezi că facem parte dintr-un (in)conștient colectiv? că există o conștiință unică care ne înglobează pe toți? Dacă e așa de ce suntem ființe individuale și atât de diferite între noi? Cu nevoi și dorințe diferite…. dar mai ales cu moduri de gândire uneori diametral opuse. Cum pot intra toate ăstea de-a valma în aceeași matrice? Dacă am face parte dintr-o conștiință colectivă ar trebui ca majoritatea să învingă, nu? Și atunci de ce răul care e de departe majoritar este învins, nu are câștig de cauză? După mine și varianta asta pică.

Ceea ce spui întâlnește oarecum Biblia. Biblia spune că toate lucrurile vizibile sunt făcute din lucruri invizibile. adică din atomi, care gravitează în jurul nucleelor precum planetele gravitează în jurul soarelui. Dar asta nu înseamnă că ar fi vii sau că ar avea conștiință proprie.

Nu mi-ai răspuns la întrebarea cu ocultismul. Dacă răspunsul e da îmi e simplu să înțeleg senzația ta de a te simți în permanență conectată la acea supă universală. Dacă nu, m-ai pus în dificultate și trebuie să mă mai gândesc 🙂

Eu… nu îmi imaginez nimic, încerc doar să cunosc cât mai mult din ceea ce Biblia ne revelează încercând să mă păstrez cât mai deschisă.

Mihaela

Posted in: conversații