Intrebari-Mihaela

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

0


când am zis ocultism nu m-am referit la religii creștine  doar la ghicit în cărți, în cafea, la horoscoape etc.

Spui că nu voi înțelege niciodată cum gândești… realitatea este că eu încerc dar am nevoie să descopăr logica  și deocamdată(?) îmi scapă.

Mai spui că binele este în aceeași cantitate cu răul (yin și yang?) dar dacă ma uit in jurul meu nu voi descoperi niciodata acest echilibru, doar voi constata ca răul e in cantitate mult mai mare. Viața nu reprezintă neapărat binele, dacă ar fi așa nu ar exista sinucigași care s-au săturat de viață și nu mai pot suporta acest „bine”. Uneori moartea devine chiar o eliberare (aici mă refer la bolnavii în fazele terminale)

În credința ortodoxă învierea lui Isus nu e simbolică, e o realitate, deci ca să fii ortodox trebuie să crezi în învierea lui Isus, nu?

cam ăstea ar fi deocamdată întrebările/obiecțiile mele.

mihaela

Posted in: conversații