Despre ocultism, discutii incrucisate

Posted on Ianuarie 5, 2012 de

2


Cherie
Imi plac chestiile oculte, citesc orice prostie si chiar îmi place sa ghicesc. Ne-am făcut, eu şi Coca prietena mea, nişte cărţi după o carte de tarod. La început eram mai entuziasmate amândouă, acum însă îi ghicesc doar ei, şi doar despre nepoata care nu se mai mărită deşi are 28 ani şi nu mai e amuzant. La început ghiceam cu plăcere, acum chiar mă plictiseşte. Acum are ea o carte din comert de ghicit. Ne gândim la ceva, ne punem degetul pe o cifră la întâmplare şi ea ne citeşte ce scrie in carte in dreptul acelei cifre… Uneori se potriveşte alteori nu, dar e distractiv. Nu cred însă în ghicit şi la o ghicitoare adevărată nu am mers niciodată. Chiar am repulsie de ghicitoare că le consider „nişte mincinoase speculante”.
In cafea nu pot să ghicesc, nu am destula imaginaţie să inventez ceva…
Visele mi se par mesaje din subconştient şi caut să le descifrez.
Nu cred în ameninţarea din biblie căci nu consider joaca mea vrăjitorie şi nici ceva rău.
Panteismul meu este o încercare de a armoniza cunoştinţele mele de fizică şi matematică cu noţiunea de Dumnezeu. Am impresia că matematica este limbajul lui Dumnezeu. E un limbaj universal si perfect. Am o admiratie vecină cu dragostea ta de Dumnezeu pentru fizică şi matematică. Cred în fizică şi mai ales în matematică aşa cum ar trebui să cred în Dumnezeu.
Incerc să îmi imaginez divinitatea prin fizică şi matematică dar nu sunt o matematiciană aşa de bună, doar caut să înţeleg ce spun alţii.
In ce priveşte echilibrul între bine şi rău, eu cred că te înşeli crezând că răul învinge binele. Crezi asta pentrucă pe toţi ne impresionează moartea şi răul mai mult decât viaţa şi binele. Aşa se spune,” toţi oamenii fericiţi se aseamănă între ei, dar fiercare nefericit este nefericit în felul lui, Nefericirile nu seamănă una cu alta…. De aceea este mai interesantă o carte care descrie o viaţă nefericită….
Am spus destule? Nu, nu am răspuns dacă cred în înviere.
Mi-e imposibil să cred că Dumnezeu a încalcat o lege atât de esenţiala în universi. O lege făcută de el ca bază pentru creaţie. Totul se naste si moare, o singură dată…Nu cred că Iisus a înviat şi s-a înălţat aşa cum crezi tu. Totul a fost o iluzie şi scopul acestei iluzii a fost naşterea creştinismului. Nu cred ca Dumnezeu a încălcat „LEGEA” când acelaşi lucru îl putea face fără să încalce legea. De fapt Iisus chiar se refera la actul renasterii din apă şi duh ca altceva decît o minune absurdă. Cred în importanţa învierii ca simbol pentru creştinusm, dar nu cred în absurd. Eu cred că Dumnezeu nu este o fiinţă ci o putere şi face ce trebuie şi când scoate iepurele din pălărie ca un magician.
Cherie

Mihaela

am avut deci dreptate cu ocultismul. nu eu ci Biblia , dar am dezlegat enigma – din cauza acestor practici aparent nevinovate nu poți să crezi in Dumnezeu asa cum cred eu.

Spui că nu crezi în asa ceva si ai facut-o doar din amuzament. Eu te cred 100% dar asta nu inseamnă că nu te-ai expus unor consecinte. Necunoasterea legilor nu elimină consecintele. Biblia numește ocultismul ca fiind adulter spiritual. Privind problema din acest unghi e simplu. dacă as intreba pe cineva : “ai comis un adulter cu o femeie/barbat căsătorit?” Crezi că răspunsul: Da, într-adevăr am făcut-o dar n-a fost decât o glumă, n-am luat acest lucru niciodată in serios” ar fi valabil??? Crezi că pentru Dumnezeu e valabil in ce priveste adulterul spiritual (ocultismul)?

Să nu crezi că te judec, departe de mine căci eu am păcatuit poate chiar mai mult în acest domeniu. Vreau doar să-ți demonstrez că Biblia este o carte perfect logică. Că e suficient să privim la lucrurile care nu merg in viața noastră și apoi să citind ce spune Biblia putem descoperi fără eroare cauza acestor “lipsuri”.

Nu contest că matematica ar fi o bucatica din limbajul lui Dumnezeu dar… El a ales să vorbeasca chiar si cu cei care nu se pricep la matematica sau fizică. Nu e un Dumnezeu exclusivist, din fericire

Despre inviere: Biblia vorbeste de existenta a doua legi. una naturala si una supranaturala. Chiar am tradus ceva pe blog despre aceste doua legi. (cand am vorbit despre boala si vindecarea lui Ezechia) Nu uita ca nu am fost creati sa ne supunem legii naturale care implica moartea. moartea e doar o consecinta a pacatului.

mihaela

Cherie

În ce priveşte ocultismul ai dreptate, imi place oarecum si poate ai dreptate, de aceea nu mă voi apropia de Iisus niciodată. E ceva opus religiei.
Dar practic si nu consider ca am practicat ocultismului si stii ce se zice, de ceea ce nu cunoşti nu poate să îţi pară rău.
Ocultismul este o ştiinţă care speculează puterile psihice ale creierului. Ar fi interesant să am astfel de puteri.. Adevărul este că nu am si nici nu aş face exerciţii pentru stimularea acestor capacităţi. Mi-e teamă că aceste exerciţii te scrântesc la cap. Dacă te naşti cu calităţile astea este altceva…:))
Zici că nu mă judeci dar avem multe de discutat pe seama acestei idei.
Cherie

Mihaela

Și nu pot să nu răspund la ce ai spus despre ocultism. E adevărat că e tentant, însă nu uita că aceste puteri aparțin servitorilor lui satan și în consecință sunt LIMITATE. Biblia promite mai mult decât atât. Isus spune “Adevărat, adevărat vă spun că cine crede în Mine va face şi el lucrările pe care le fac Eu; ba încă va face altele şi mai mari decât acestea, pentru că Eu Mă duc la Tatăl;” (Ioan 14:12)

Posted in: conversații