Eu sunt îngerul căzut….

Posted on Februarie 18, 2012 de

5


…Azi mâncam un ou fiert care se spărsese şi ieşise pe sfert din găuace. Il mâncam urât, mi s-a scurs galbenuş pe barbă şi am ridicat ochii spre cer râzând, Doamne iartă-mă că mânânc ca un animal dar aşa îmi face plăcere… Am continuat să mânânc urât până ce am terminat oul, bucurându-mă ca proasta..
Cerul era cenuşiu şi nu l-am găsit pe Dumnezeu în el.
Atunci mi-am dat seama că eu sunt îngerul căzut. Păcătoasă, cred în Dumnezeu dar îl nesocotesc. Sunt o răsfăţată care se închipuie „cool” când se abate de la regulile societaţii în care trăieşte.
Adevăratul Lucifer suntem noi oamenii.
M-am dus să mă spăl pe mâini în baie si acolo, prin fereastră, strălucea cerul. La fel de plumburiu ca şi acela din bucătarie dar chiar în mijloc ca printr-o poartă spre lumină, străpungea soarele si atâta dragoste izvora de acolo…
Ce multă dragoste cuprindea această rază de aur… Câtă lumină, căldură şi frumseţe …. De acolo mă privea Dumnezeu…

Posted in: Uncategorized