Cele 10 porunci. Porunca a cincea.

Posted on Iunie 6, 2012 de

5



5. Cinsteste pe tatal si pe mama ta ca sa ai zile multe si sa fii fericit.

Aasa cum tu iti cinstesti parintii si copiii tai te vor cinsti pe tine

– Aasta e o porunca insotita de o promisiune. daca iti cinstesti parintii vei avea o viata lunga si fericita. uita-te in jurul tau si verifica daca e valabil sau nu. sunt chiar curioasa daca printre cunostintele tale se verifica afirmatia.

Eu cred ca se verifica. La prieteni, si la rudele mele, caci doar la cei pe care ii cunosc pot vorbi de multumire (hai sa zicem fericire

– Și eu zic că se verifică însă n-am idee ce înseamnă această poruncă. Ce înseamnă să-ți cinstești părinții în condițiile în care în viețile lor nu există nimic care ar putea fi demn de cinstire?

Nu stiu ce sa spun… Fiecare stie el ce stie …


-După mine asta-i cea mai grea poruncă

E ceva personal.

– Se vede treaba că n-am discutat degeaba 😉 Cel puțin în ce mă privește. Am găsit în sfârșit răspunsul!!! Ca să nu-l mai copiez:

http://pasipecaleacredintei.wordpress.com/2012/06/19/despre-cinstirea-parintilor/

