Cele 10 porunci. Porunca a șaptea

Posted on Iunie 7, 2012 de

0


7.  Să nu fii desfrânat.

– Sa nu preacurvesti. (sa nu ai nici o relatie in afara celor ce pot fi cunoscute de toti fara sa te rusinezi)

– Sa ai o relatie doar in cadrul casatoriei, nici inaintea ei si nici in afara ei.

– Eu credeam ca asta am spus, de obicei relatiile in afara casatoriei sunt considerate rusinoase.

– Aș zice că relațiile din afara căsătoriei au fost considerate rușinoase, acum sunt ceva ca ni „se cuvine” pentru că „avem dreptul”, pentru că „merităm” (îndrăznește numai să spui ceva despre relațiile homosexuale :-D). Dar nu uita că Isus a ridicat ștacheta „Aţi auzit că s-a zis celor din vechime: „Să nu preacurveşti.”Dar Eu vă spun că oricine se mânie pe fratele său va cădea sub pedeapsa judecăţii; şi oricine va zice fratelui său: „Prostule!” va cădea sub pedeapsa Soborului; iar oricine-i va zice: „Nebunule!” va cădea sub pedeapsa focului gheenei.”

– Pai in biblie spune „sa nu ucizi” nu sa nu preacurvesti. Asa ai scris si mai sus si asta am verificat ! Este vorba ca cine se uita la o femeie… ca sa o pofteasca,… pacatuieste… dar noi vorbim nu de pacate ci de cele 10 porunci.

– mă gândesc care o fi diferența între curvie și preacurvie? citisem pe undeva că preacurvie e atunci când te culci cu o persoană căsătorită și curvie atunci când n-ar fi căsătorită, dar nu-s de acord 🙂

– Si pe mine m-a amuzat „prea” adica putin… se poate..


