Intrebare catre un credincios

Posted on August 15, 2012 de

42


Am ales din Evanghelia dupa Ioan o afirmatie a lui Iisus care, spune Ioan, i-a facut pe unii ucenici sa-l paraseasca . Cei 12 nu l-au parasit.
Dece crezi ca ceilalti ucenici l-au parasit? Nu pentruca nu au inteles ca el vorbeste in simboluri, ca biblia si invatatura biblica trebuie inteleasa prin simboluri ?

Ioan.6.22-50(Painea vietii) si Ioan 6.60-7 (Unii ucenici il parasesc, Marturisirea lui Petru)
E cam mult dar daca ar fi sa reduc, scriu doar cateva randuri.
……..
48. Eu sunt painea vietii.Cine vine la Mine, nu va flamanzi niciodata:si cine crede in Mine nu va inseta niciodata
……………..
46. Nu ca cineva a vazut pe Tatal afara de acela care vine de la Dumnezeu; da, acela a vazut pe Tatal.
47. Adevarat, adevarat va spun, ca cine crede in mine, are viata vesnica.
48. Eu sunt painea vietii.
………………………
51. Eu sunt Painea vie care s-a pogorat din cer. Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac; si painea pe care o voi da Eu, este trupul meu pe care il voi da pentru viata insesi.
52. La auzul acestot cuvinte iudeii se certau intre ei si ziceau,”Cum poate omul acesta sa ne dea trupul lui sa-l mancam?
…………
59.Isus a spus aceste lucruri in sinagoga cand invata pe oameni in Capertaum.

60 Multi din ucenicii lui, dupa ce au auzit aceste cuvinte au zis: Vorbirea aceasta este prea de tot: cine poate s-o sufere?
61. Iisus care stia in sine ca ucenicii carteau impotriva vorbirii acesteia le-a ziz:” Vorbaria aceasta este pentru voi o pricina de poticnire ?
…………….
65. Si a adaugat:”Tocmai de aceea v-am spus ca nimeni nu poate sa vina la mine, daca nu i-a fost dat de la Tatal meu.
66. Din clipa aceea multi din ucenicii Lui s-au intors inapoi si nu mai umblau cu El.
67. Atunci Iisus a zis celor doisprezece:”Voi nu vreti sa va duceti?”
68. Doamne, i-a raspuns Petru, la cine sa ne ducem?Tu ai cuvintele vietii vesnice.
69. S noi am crezut, si am ajuns la cunostinta ca Tu esti Hristosul, Sfantul lui Dumnezeu.
………………………………………………….

Etichetat:
Posted in: conversații