Neprihanirea se obtine prin credinta, sau iertarea pacatelor s-a facut prin jertfa lui Iisus ? (cum e corect) La botez coborarea Duhului Sfant (care te ajuta sa devii crestin) o face botezatul sau cel care boteaza?

Posted on Ianuarie 12, 2014 de

27


Ultimul comentariu la subiectul anterior m-a facut sa pun in discutie un subiect nou, a „neprihanirii” si a „mantuirii” prin Cristos.

Am cautat sa vad daca in ebraica sau greaca pot traduce aceste cuvante dar eu necunoscand limba ci doar folosind traduceri google am ajuns la o concluzie nesustinuta de dovezi sigure. Din cate am inteles eu, „mantuirea este o vindecare”, iar „neprihanirea o curatare”…

Iisus prin jertfa sa a adus mantuirea in lume, vindecarea, tamaduirea sufletului care greseste din nestiinta, caci stiinta se capata prin ascultarea, insusirea cuvantului…..

Iisus   „a ridicat pacatul pentru cei de cred in el” Prin pacat, in iudaism se intelege „incalcarea legii”. Deci daca intelegi ce spune Iisus, nu incalcarea legii este tot pacatul, ci orice rau facut, orice greseala fata de aproapele tau este un pacat, dar cainta si dragostea sunt cele care aduc „neprihanire” adica curata omul de pacate chiar daca sunt si pacate de care nu te poti curati…

 Astept completari dupa cum a inteles fiecare si daca are ceva de spus.

Etichetat:
Posted in: Uncategorized