Selecție naturală

Posted on Iulie 13, 2014 de

8


multă vreme m-am gândit ce ar fi putut face Dumnezeu pentru ca să rezolve problemele omenirii. Ce ar putea face pentru ca foametea, războaiele, bolile, exploatarea și crimele să dispară peste noapte. Ce ar putea face să nu mai existe nedreptate, intimidare, dominare sau manipulare.

…ar fi putut să umble undeva la conștiința noastră învârtind o rotiță numai de El știută și să ne „ucidă” în fașă toate aceste tendințe desctructive. (?) Încercam să-mi imaginez cum ar arăta lumea astfel și vedeam doar o lume de roboți în care fiecare ar face doar ce trebuie făcut, dar nu pentru că ar fi ales conștient acest lucru, ci doar pentru că ar fi fost încapabili să aleagă altceva. Căci liberul arbitru ar fi fost „alterat” de această manevră. suprimat definitiv.

Pe urmă m-am gândit că o soluție ar fi să se reveleze fiecăruia din noi, ceva gen o minune pe care să o vedem cu toții. Și mi-am zis că acest lucru ne-ar face pe toți șă alegem în cunostință de cauză. Și mi-am dar seama ca iar nu ar fi „cinstit” pentru că primind ceva ce nu căutăm n-am ști să apreciem. Și pe urmă dacă ar face acest lucru acum n-ar fi cinstit pentru generațiile care ne-au precedeat și care au murit înainte ca această revelație colectivă să aibă loc. Deci unii ar beneficia de un avantaj nedrept.

Și când am abandonat „lupta căutărilor” am realizat cu surprindere că Dumnezeu vorbește despre această soluție de la un capăt la altul al bibliei. Și că în mod curios eu nu o văzusem… Și că e o soluție perfectă, fără „atingere” la liberul nostru arbitru, e o soluție pentru toată lumea fără preferințe etnice sau intelectuale și care oferă fiecăruia exact ceea ce caută.

Dumnezeu a ales să ne separe. Cei care fac binele sunt la dreapta si cei care fac răul sunt la stânga. Oile sunt la dreapta și caprele la stânga. Chiar dacă grâul crește momentan împreună cu neghina (pentru că avem viața întreagă la dispoziție pentru a ne alege „tabăra” eternă) la vremea recoltei grâul va fi separat de neghină iar fiecare va avea soarta pe care și-a dorit-o. Căci Dumnezeu e un domn care dă fiecăruia exact ceea ce-și dorește.

Destinul nostru final, raiul sau iadul va fi exact consecința alegerilor noastre. Am făcut răul în viața asta vom fi printre cei asemeni nouă. Am făcut binele și ne-am spălat hainele în sângele lui Isus vom fi printre cei asemenea nouă. Fiecare va avea exact ceea ce merită și ce și-a „pregătit” prin faptele sale în viața aceasta și nimeni nu-I va putea reproșa nimic. Căci fiecare va culege exact ce a semănat. Totul va fi drept.

Atât doar că standardele nu vor fi ale noastre ci ale lui Dumnezeu. Căci va fi lumea Lui, iar în lumea Lui nicio faptă rea, oricât de mică ar fi nu-și va avea locul. Orice faptă mică ne „descalifică”, de aceea e nevoie să adaugăm faptelor noastre bune dragostea lui Dumnezeu care a dat pe singurul Său Fiul să moară pentru noi.

Posted in: conversații