Cuvinte de ramas bun…

Posted on Iulie 25, 2014 de

13


Ioan 17. 25, 26, 27

Cuvintele acestea Iisus le spune apostolilor. Se pot socoti spuse tuturor celor care ii urmeaza invatatura? In cazul asta cum este rugamintea noastra in numele lui catre Dumnezeu? Mai concret cum te rogi?

Pentru mine rugamintea este ceva tare dificil… Nu stiu sa ma rog. Spun Tatal Nostru in timp ce in cap imi trec supararile-dorintele in mod neclar… si cu cat e mai mare dorinta din cap cu atat mai insistenta  este viteza cu care imi trec si cuvintele rugaciunii prin acelas cap… al meu…  🙂

Cum te rogi  in numele lui iisus ?  Niciodata nu m-am gandit la promisiunea lui Iisus cand m-am rugat.

  • 25 V-am spus aceste lucruri în pilde. Vine ceasul când nu vă voi mai vorbi în pilde, ci vă voi vorbi desluşit despre Tatăl.
  • 26 În ziua aceea, veţi cere în Numele Meu, şi nu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi.
  • 27 Căci Tatăl însuşi vă iubeşte, pentru că M-aţi iubit şi aţi crezut că am ieşit de la Dumnezeu.

 

Posted in: conversații