Iti poti inchipui ce este?

Posted on August 15, 2014 de

21


Zilele aceastea discutam cu prietenele mele despre: Cine l-a facut  pe… Dumnezeu. 🙂

Eu am spus ca Dumnezu este prima miscare inteligenta care a aparul din nimic. Nu are inceput si nici sfarsit asa cum gandesc eu ca este  infinitul….

Nimicul este nimic, am spus eu, cum poti sa intrebi cine a facut nimicul ? Din nimic s-a nascut, ( s-a autonascut) sau altfel spus a aparut,  sclipirea de inteligenta, energia, actiunea, acesta este Dumnezeu si Dumnezeu a facut restul… A creat si a organizat Haosul in Existenta….

O prietena a exclamat ca haosul este infinitul si eu am spus ca asa cred si eu, haoesul este infinitul, la „capatul”  caruia este nimicul…………  Capatul haosului este inceputul si sfarsitul…

Iti poti inchipui ce este nimicul? Dar haosul, infinitul?

Iti poti inchipui inceputul haosului ca fiind nimic? Mie mi se pare foarte clar. E ca si cum mintea mea, spatiul si timpul ar disparea… Asta este nimicul…

Majoritatea oamenilor refuza sa isi inchipuie asta……..    Si atunci isi inchipuie ca Dumnezeu este o fiinta asa cum suntem noi oamenii….

 

Posted in: Uncategorized