Isus omul !

Posted on August 19, 2014 de

15


Azi dimineata discutiile despre Dumnezeu nu mi-au placut. Dupa ce am citit un raspuns pe acest blog, am simtit nevoia sa ies la aer. Simteam ca am nevoie de Dumnezeu, de Dumnezeul meu, cel atotputernic si drept care vrea sa am o viata frumoasa si m-a ajutat  sa o fac mereu mai buna si sa ma indrept cand am gresit….

Am deschis fereastra catre florile mele. Am 12 puieti de muscata pe care ii tot bidiganesc in ideea ca imi vor infrumuseta balconul si viata. Am patru muscate care au boboci, sunt insarcinate cum spun eu. Abia astept sa vad ce fel de pui vor face. Nu stiu daca vor fi flori albe, rosii sau roz… Ce incantare a fost sa le vad si sa simt cat le iubesc.

Am privit cerul si ce frumos mi-a zambit Dumnezeu de acolo… M-am scuturat de acel mesaj de pe blog.

Nu sunt o religioasa dar am crescut in credinta ortodoxa care poate nu a fost prea corect transmisa din punct de vedere dogmatic si astfel nici prea conform canoanelor bisericesti insusita . Eu insa am avut in suflet un Dumnezeu atotputernic si pe Fiul sau, omul, nu religia….

Isus al meu a fost primit de Dumnezeu ca fiu in schimbul sacrificiului prin care s-a dat pe el insusi. Nu intentionez acum sa imi expun credinta. Este inutil, fiecare crede altceva si eu nu vreau sa conving pe nimeni ca as fi mai aproape de adevar decat altcineva.

Eu am o mica rugaciune prin care ma rog la Isus fiul, dar este o rugaciune prin care cer ajutor si lucruri marunte, nu iertare sau ceva foarte important ceea ce cred eu ca nu poate fi schimbat daca Dumnezeu a hotarat altceva. Ma gandeam ca daca spun despre rugaciune altora puterea rugaciunii va trece la cel caruia i-a voi spune si nu stiu ce va ramana la mine … Nu vreau sa spun rugaciunea caci recunosc, este slabiciunea mea…. Spun doar ca exista o rugaciune secreta in viata mea….

Poate a sosit momentul sa renunt la ea. Acest Isus al protestantilor care da navala distructiv pe bloguri il pune la colt pe acest Isus al meu,  care este doar un om,  inviat prin mila lui Dumnezeu fata de oameni.

Un om prin care Dumnezeu ne-a exemplificat cum  ne va acorda iertarea si un loc alaturi de el.

Biblia ne arata calea.

Am privit cerul albastru am numarat bobocii si m-am dus pe balcon, la o fereastra mai mare. Am respirat adanc si am spus Tatal Nostru. Iarta Doamne pacatele mele!

Rugaciunea aceea a mea catre Dumnezeu-Fiul este catolica, nu este ortodoxa. Dar ce contreaza, din punctul meu de vedere exista un singur Dumnezeu, acela care a creat universul si existenta mea. Existenta asta in care toata creatia gandeste si simte. Sunt sigura ca si muscatele mele simt ca traiesc si se bucura ca au boboci….

Acum dupa ce inchid calculatorul ma voi duce la fereastra si  voi spune rugaciunea mea secreta din tot sufletul…

