Un subiect nou !

Posted on Septembrie 5, 2014 de

22


Din cat am observat eu, deci nu pot spune ca este o generalizare, cei care sunt mai credinciosi decat media se inpart in niste  categorii.

1. Cei care nu se multumesc cu adevarul vietii, si vor mai mult, din aceasta categorie as crede ca face parte partenera mea de blog, Mihaela. Acestia evadeaza  in credinta ca intr-o alta lume, miraculoasa.

2. Cei care nu au inteles adevarul vietii si in aceasta categorie as crede ca a facut parte o prietena din copilarie, Smarandita,  care a murit neintelegand nimic din ce a trait si  asta  consider ca se datoreaza aproape in totalitate mamei sale care s-a tinut cu dragostea ei de mama asa de aproape de ea, incat a sufocat-o… Acestia se contopesc cu credinta fara control.

si……

3. Cred ca as mai fi si eu o categorie, a pseudocredinciosilor, cu o credinta tot diferita de media…. Astept ca cineva sa ma caracterizeze inainte de  a-mi defini parerea referitoare la cum  sunt…   🙂

 

Posted in: Uncategorized