A fi sau a nu fi Charlie…. aceasta este intrebarea…

Posted on Ianuarie 18, 2015 de

38


Sa vrdem daca Mihaela intra in discutie….

Sunt pentru libertatea cuvantului, sunt pentru libertatea presei. Daca nu iti place ce scrie un ziar… nu il citi.
Nu sunt de acord cu cei care omoara in numele profetului cum nu sunt de acord nici sa fiu omorata daca nu cred in Isus.
(Asa se intampla acum cateva sute de ani in religia crestina…
Eu asa stiu ca facea inchizitia catolica si asa am citit ca s-au omorat multe femei considerate vrajitoare, cu binecuvantarea unor credinciosi protestanti, in europa dar si in america… asa s-au omorat catarii.. )
Orice exagerare este groteasca si condamnabila.
Totusi cred ca azi, in ce priveste evenimentul CHARLIE, lucrurile nu se discuta in termenii in care ar trebui.
Daca la forta se raspunde prin forta ajungem la razboi. Nu trebuie dovedit cine este mai „tare”, cine este mai capos ci doar cine are legea de partea lui. Si legile trebuie facute bune si clare … Nu e nevoie de o lege necorespunzatoare pentru acest moment, dar este nevoie de o lege mai discutata …. Lucrile nu merg bine deloc…
Nu as fi vrut sa comentez evenimentul Charlie din Franta… si deaceea nici nu l-am comentat… Dar parerea Mihaelei m-ar interesa…
Aici insa nu este vorba de parerea mea sau a altuia ci de „RAZBOI”…. Cine vrea razboi? Eu nu vreau razboi.

Posted in: Uncategorized