Măria

Posted on Martie 23, 2015 de

39


Măria spăla hainele la râu în timp ce Vasile s-a întreținut cu Moș Crăciun. Când s-a întors acasă și a văzut puzderia de animale s-a bucurat. A crezut că Vasile le câștigase le loterie și l-a felicitat din toata inima.

Vasile și-a luat un pahar de pălincă și i-a spus:

– Tu, Mărie, să știi că am fost martor la o minune. Nu le-am câștigat la loterie. Moș Crăciun a intrat pe hornul casei și mi le-a adus.

Maria s-a uitat cu subînțeles la sticla de pălincă din care, ca prin minune (!) dispăruseră cam trei sferturi și a zis:

– Sigur că a fost o minune! Te pomenești că și cei 3 șoareci pe care-i iubeai cel mai mult au ieșit și ei din sacul lui Moș Crăciun.

– Exact Mărie! exact așa a fost. De unde știi tu asta?

Măria s-a uitat pe geam, a zâmbit în sinea ei văzând că e vară, dar pentru că discuțiile în contradictoriu îi făceau rău la tensiune a zis:

– D’apăi mă Vasile dacă Moș Crăciun vine în toiul verii nu m-ar mira să aibă și șoarecii tăi în buzunar, deși… eu aș zice că Moș Crăciun vine mai degrabă după 3 pahare de pălincă.

Vasile s-a resemnat înțelegând că n-are cu cine povesti. Măria le avea pe ale ei. Se pricepea foarte bine să splele haine la rău și nu voia nici în ruptul capului să învețe și altceva.

Posted in: Uncategorized