Retete Speciale -Cherie Supa de varza

Posted on Aprilie 6, 2015 de

30


Este o reteta care ajuta la slabit! Este primul fel la mesele mele de pranz si dupa cateva polonice nu prea mai pot manca din  felul doi asa ca… mai slabesc. Reteta nu are decat vitamine fara prea mare aport de calorii si completeaza necesarul de lichide din organism….

Fierb zarzavat de ciorba, vreo doua cepe,  morcovi, patrunjel, telina, si dupa caz, ce mai gasesc in frigider, conopida, sau ceva in genul asta…

Cand sunt fierte le scot si le toc cu mixerul. In locul lor pun varza taiata subtirel… si mai completez cu apa, apoi adaug zarzavatul facut pasta si eventual alte legume pe care nu te toaca dar le tai subtire… cum ar fi ardeiul gras sau oricum, alte legume….si in loc de sare eu pun adaus de supa, Delikat sau alt ceva de acest gen… Ininte de a-l pune in farfurie, firb cateva secunde patrunjel verde frunze, tocate….

In farfurie eu pun iaurt sau lapte acru… evit smantana ! Asta raceste supa si ii da si un gust mai bogat caci nu este prea consistenta…   🙂

PS mentionez ca Luky (sotul meu) nu agreeaza aceasta supa si lui ii fac ceva cu carne dupa retetele normale…iar Coca (prietena mea)  a zis ca :   „EU MANANC ORICE ! NU SUNT PRETENTIOASA LA MANCARE”

Posted in: Uncategorized