Salata de crudităţi

Posted on Noiembrie 25, 2015 de

7


Dimineata, seara sau la prânz când se poate mânca alături de un gratar sau altceva ce se potriveste, cu pâine prajita sau cu o felie de paine normală, o salata de crudităţi ar fi bună… (poza este de pe un blog de reţete culinare)Salata de avocado cu telina, morcovi si andive

Se toaca un avocato, si se amesteca cu un morcov mic taiat marunt sau dat prin răzătoare, niste telina tot asa dată prin răzătoare. eventual o andivă, putin pătrunjel frunze, tăiate marunt… sare, eventual piper si niste suc de lămâie …

Mie îmi place să pun si puţin ulei si ceapă, dar … după gust….

Ar fi o mancare usoara, pe care eu as manca-o cu plăcere dimineaţa.Am făcut salata de morcov cu morcov scos din storcătorul de fructe când am făcut suc de morcov. Am pus morcovul scos din storcător într-un borcan şi a doua zi eventual am făcut salată sau am pus morcovul intr-o supă de zarzavat…

 

 

 

 

 

 

 

