Supă sau o cină consistentă (2 in 1)

Posted on Ianuarie 12, 2016 de

5


O rețetă pe care intenționam s-o fac mâine. În seara asta am pus boabele de năut la înmuiat și am verificat gogoșarii. Am constatat că nu am 6 gogoșari ci doar unul, rămas singur dintre cei 8 pe care i-am cumpărat cu câteva zile înainte :). Așa că am anulat rețeta și  acum trebuie să găsesc ceva de făcut cu boabele de năut.

Îmi place că e o rețetă versatilă și ține loc de 2 mese gătite 🙂 Cred că în loc de bulion s-ar putea pune pur și simplu apă.

 

INGREDIENTE (4 sau 6 porții)

  • 6 ardei roșii
  • o ceapă tocată
  • 2 morcovi tăiați bucăți
  • 2 tulpini de țelină (apio parca am vazut in retele romanesti)
  • 2 căței de usturoi
  • 6 căni de bulion de pui
  • 1/4 (60 ml) pasta de roșii
  • o jumatate de linguriță de cari
  • o jumătate de linguriță de curcuma pudră
  • ulei
  • sare și piper

INGREDIENTE DE INCORPORAT PENTRU A TRANSFORMA SUPA ÎNTR-O CINĂ CONSISTENTĂ:

  • 2 căni de năut fiert
  • 2 căni (500 ml) de orez fiert
  • 3 castraveți micuți tăiați felii
  • crutoane
  • ierburi aromatice proaspete de presarat in farfurie

TEHNOLOGIA DE FABRICAȚIE: 🙂

  • se coc ardeii și se curăța
  • într-o oală mare se sotează în ulei de măsline ceapa, morcovii, țelina și usuroiul timp de aproximativ 5 minute.
  • se adaugă ardeii copți, bulionul de pui și pasta de roșii.
  • se fierbe la foc mic timp de aproximativ 15 minute
  • se mixează cu blenderul
  • se adauga condimentele (curcuma, cari sarea și piperul)

Supa e gata!

 

Pentru a o transforma în ceva mai consistent se incorporează orezul fiert și boabele de năut și o mai ținem pe foc până se încălzește uniform. Stingem focul și adăugăm castraveții.

Crutoanele și ierburile proaspete le adăugăm în farfurie.

NOTĂ:

o variantă ar fi să se pună orezul fiert și boabele de năut fierte pe o farfurie și fiecare își îmbogățeste supa ce ce-i place.

 

 

Etichetat:
Posted in: supe