Un aluat…. eu il folosesc la multe…

Posted on Ianuarie 25, 2016 de

19


Patru masuri (pahare) de faine,

o masura de ulei.

o masura de apa clocotita,

sare dupa gust,

putina drojdie  sau praf de copt dizolvat cu o lungurita de otet

Astea  toate se amesteca si se fac cocolos si se pastreaza cel putin o jumatate de ora in frigider ca sa se uniformizeze… Eu o pun in folie de plastic alimentar ca sa nu se usuce la suprafata…

Cu asta se intinde o foaie nu prea groasa iar ce se pregateste cu aceasta foaie are consistenta de biscuit… este sfarmicioasa.

La intins foaia a intrat faina cu care am stropit masa pe care am intins foaia… Iar cand am facut cocolosul… daca nu se lega suficient… am mai muiat mana in apa, ulei  sau faina dupa caz… dar nu exagerat…

Eu am taiat foaia in dreptunghiuri in care am bagat branza sau o bucatica de salam si am rulat mici rulade… Marginea am udat-o cu apa ca sa se lipeasca la rulat. Le-am copt la cuptor cam 0 jumatate de ora si …. Mie mi-au placut…. Sunt bune dimineata sau seara la ceai … sau asa… ca desert…

Nu am incercat sa pun zahar… sa fac biscuiti… asa cum am facut la faina de orez cand am facut biscuiti….

Posted in: Uncategorized