Ce imi trece mie prin cap citind KABBALA pentru începători…

Posted on Iulie 28, 2016 de

14


 

Un subiect  inspirat de distrugerea turnului Babel,  un eveniment mentionat chiar  la inceput  in Kabbala pentru începători.

Cred ca distrugerea turnului Babel înseamnă că Dumnezeu nu a fost de accord ca lumea sa se unifice cu o singura limba si un singur conducator asa cum este tendinta în   U.E.

Citeam niste considerente despre UE.atribuite partii engleze si partii germane. Unii spuneau că unirea europei ar trebui facuta prin păstrarea identităţii naţionale şi alţii prin contopirea statelor după principiile celor  mai performante state.

Aceasta ar presupune o conducere unica care ia decizii ce nu pot fi contestate ci doar aplicate.

Dupa părerea unora  UE ar trebui doar să faciliteze colaborarea natiunilor, să creeze spaţiul  în care să se ducă  discutiile  de colaborare intre natiunile unite … spre deosebire de ceilalti  care vor o eficienta sporita intr-un stat pseudo-unitar prin  eliminarea deficientelor de performanta  caracteristice diferentelor de dezvoltare  a statelor mai putin performante din UE si fortarea implementării performantelor  cu pretul eliminarii a ceea ce nu este corespunzător acestui scop. Asta presupune oameni eliminati in concurenta loiala sau neloiala….

Bineinteles asta ar putea fi făcut doar  printr-o conducere unica

Dupa parerea mea,  distrugerea turnului Babel arata ca desi U.E. un singur stat   performant pare o alegere mai buna,   această soluţie  nu este agreata de Dumnezeu…

Nu inteleg dece in Kabbala se tot insista ca prin unire omul isi pierde egoismul. Nu il pierde deloc caci cel performant nici nu il mai ia in seama pe celălalt si nici nu imparte nimic cu el… Poate asta s-ar dori să se realizeze dar nu asta se realizează…

Poate  nu am înţeles eu…. ce spune kabbala  sau dece a distrus Dumnezeu turnul Babel…

Dar asta este ce imi trece mie prin cap…. că tot veni vorba de capul meu….

Posted in: Uncategorized