O supa cu chimen !

Posted on August 10, 2016 de

2


Eu fac ciorba pentru mine fara carne.

Supa asta cu chimen este facuta dupa reteta unei prietene,  Viorica

Am o oala cam de  2-2,5 litri…. Pentru aceasta oala, pun la fiert:

– 4 morcovi

– 2 radacini de patrunjel

– 2 cepe mari

– o bucata de telina nu prea mare

– 1 lingura de chimen macinat (nu foarte plina)

Se fierb cu 2-2,5 litri de apa ! Mie imi ies  cca 5 portii ( castroane pentru supa)….

Dupa ce a fiert zarzavatul l-am scos l-am lasat putin sa se raceasca ca sa il pot manevra, l-am taiat si l-am dat prin mixer. Am taiat la mixer si frunzele de patrunjel. Daca patrunjelul este fara frunza… sa zicem ca iau si o le3gaatura de frunze de patrunjel.

Apoi am pus totul la loc in oala cu apa in care a fiert zarzavatul, am adaugat sare dupa gust si am completat cu apa sa umplu oala… si am fiert din nou totul 15-20 minute de clocot, cat sa nu scada apa si sa ramana supa cata am avut eu intentia sa fac.

Eu am facut supa cam in aceeasi reteta  fara chimen dar am mai adaugat si alte legume pe care le aveam prin frigider. Noi mancam supa sau bors la fiecare masa. Eu nu mereu,  dar Luky totdeauna…

Chimenul ii da  supei o nota aprte si mie mi-a placut gustul…

 

 

 

Posted in: Uncategorized