Despre Cabbala

Posted on August 18, 2016 de

2


Am citit acum din Cabbala relevata. si am scos un citat magnific:

 

Cabaliştii se referă la arhitectul Marelui Plan, ca fiind „Creatorul” şi la Planul în sine ca fiind „Gândirea Creaţiei”. Cu alte cuvinte, şi acest lucru este foarte important, când Cabaliştii vorbesc despre Natură sau despre legile Naturii, ei vorbesc despre Creator. Şi vice versa, când vorbesc despre Creator, ei vorbesc despre Natură sau despre legile Naturii. Aceşti termeni sunt sinonimi.

Pentru un Cabalist, termenul „Creator” nu are semnificaţia unei entităţi distincte, supranaturale, ci următorul nivel pe care o fiinţă umană ar trebui să-l atingă pentru a primi o cunoaştere superioară.

Cuvântul ebraic pentru Creator este Boreh şi conţine doua cuvinte: Bo (vino) şi Re’eh (vezi). De aceea, cuvântul „Creator” este o invitaţie personalizată pentru a experimenta lumea spirituală.

Nu vi se pare ca are o oarecare incarcatura Budistă ? Bine, Cabbala este mult mai complicată decât poate exprima acest citat dar este o descarcare minunata în aceasta idee, că creatorul nu este o entitate distinctă, supranaturală … ci un nivel ce cunoastere pentru umanitate. Ca nu este o entitate asa ziceam si eu… dar nivelul de cunoastere a umanitatii ca sa ajunga la Dumnezeu…. ma depaseste astfel ca  …. Mai trebuie citit… ca sa nu vorbesc prostii…

Si cate citate ar mai fi de expus …Chiar este interesanta Kabbala. Dar iti trebuie o viata ca sa o parcurgi cu deplina intelegere in toate manifestarile.

Eu am sa  mai scriu din cand in cand chiar daca nimeni nu imi va da atentie…

Posted in: Uncategorized