De ale mele, fara adresa…

Posted on August 20, 2016 de

5


Doamne ! Că păcătoasă mai sunt !

De dimineaţă, ca omul cel mai cuminte citeam din “Cabbala revelată” şi am avut o revelaţie…

“CE ESTE AL ŞASELEA SIMŢ ?”

Şi întrucât problema este complexă şi pe lângă revelaţia din cabbala aveam multe alte gânduri am lăsat cartea şi am trecut la treburile cotidiene gandindu-mă la ce am citit si la ce am considerat  eu “O RELEVATIE”.

Am plecat de acasă tot cu treburi, facturi de plătit, etc. si cum aproape în faţa blocului este o biserică am simţit imboldul de a intra în biserică cu cel mai creştineşti gânduri.

Biserica este sufletul oamenilor dar uneori caut acea biserica de dincolo de sufletul meu, acolo unde este imparatia imaginara a lui Dumnezeu, o piatra de jertfa,  si biserica cu semintunericul ei, cu  bolta clopotnitei care parca urca tainic catre cer, cu pozele sfintilor pe pereti  si tacerea ei atunci cand este aşa…este exact ce imi doream…

Era sâmbăta dar biserica este deschisă sâmbăta căci atunci se pomenesc morţii şi viaţa de după moarte.

Am intrat si mi-am amintit de tata, mama, bunica, de sufletul meu si mi-au dat lacrimile… Dar cum desi pustie în bisercă permanent se găseste cineva să intre şi să îşi facă o cruce, aşa cum intrasem si eu…. parcă m-am jenat. Voiam sa fiu singura…

Mi-am cumparat niste lumânări si m-am dus să le aprnd afară în locul destinat lumânărilor, pentru vii si pentru morti…

Acolo  mi-a mai trecut emoţia sufletească şi intrând in blocul unde locuiesc  am dat de avizierul la care administratorul a făcut varză din încasările intreţinerii si m-a apucat o energie de revoltă, deloc crestinească dar oarecum cinstită, deci justificată de religia mea “monoteistă”….

“ECCE Homo ! “

Acum dacă mai aveti rabdare am sa expun si revelatia pe care am avut-o citind Cabbala…. Sa vad daca pot sa imi fac ordine in ganduri…

 

Ce este al şaselea simţ ?

Avem cinci simţuri clare, vazul-1 (prin ochi), auzul-2 (prin urechi), gustul-3 (prin papilele gustative), mirosul-4 (prin nas), şi pipăitul-5 (prin toată pielea nostră),

Ne naştem cu ele (în mod normal) dar ca să ne folosim de aceste simţuri avem nevoie de un program care să prelucreze  informaţiile, adică să le treacă de la mediul exterior (o parte din creaţia lui Dumnezeu) la mediul interior care este entitatea noastră (tot creaţia lui Dumnezeu)……

Cine face legatura asta între elemente creaţiei?  Creatia sau Creatorul?

In Cabala ajunsesem chiar la capitolul Gandul Creatiei, si citisem ceva foarte interesnat  despre cele 5 simturi la nastere cand copilul nu are notiunile mediului exterior sau interior explicate prin cuvinte. Copilul gandeste si prin ganduri, face legatura intre informatiile de la cele  5 simţuri.

Cabala insa spune ca acesta daca este al 6-lea simt, el este un fel de intuitie,care coreleaza simturile. Daca copilul se loveste la un deget si il doare, instinctiv retrage mana, incepe sa planga si urla ! Daca a inghitit laptele, nu se retrage ci insista până se satură…

Legatura exista, reatiile sunt instinctive, Deci instinctul este al 6-lea simt…

Cu aceasta corelare instinctive ne nastem ca si cu auzul, unii mai dotati altii… afoni…

Deci : instinctul-6 (să scriu că locul lui este în creier sau în suflet? )

Sufletul face legătura cu Dumnezeu… Creierul este locul liberului arbitru, locul unde s-au născut  cuvintele. Si animelele au creier deşi nu vorbesc…Au animalele instinct?  Eu cred că mai mult decât unii oameni….

 

Despre CREIER.

Acolo se nasc si se primesc gandurile. Fara ganduri semnalul durere nu devine durere, ci doar o senzaţie făra importanţă…. Dece instinctual ne-am feri de unele semnale si nu de toate?

Dece creierul care genereaza gândurile nu este si el un organ de simţ ? Si ce anume ar fi un gând ? Nu s-a demonstrat oare  ca este un fel de semnal electromagnetic produs de curenţii nostril biologici?

Eu cred ca gresit nu îl bagă în seamă nimeni ca organ de simţ  Este un organ de simt pentru undele electromagmnetice care bantuie in ultimul timp incomparabil mai mult decât pe vremea lui Abraham şi de care cei care au studiat cabbala acum 5000 de ani nu se prea sinchiseau……

Posted in: Uncategorized